you're special

19:00

Folk har ramlat in i vårt hus nu, gah, inte pepp på det alls. Har låst in mig på rummet & väntar på middagen. Pappa gav mig och övningskörningen idag en dizz, men det får bli andra bullar nu på sportlovet! Då jäklar!  Förhoppningsvis kommer A hem snart, då kan vi ta bilen och hyra film. Hoppas bara inte att småbarnen som har anlänt ockuperar TVn hela kvällen...


Dagens låt: Allt med Enter Shikari!
Dagens frisyr: fågelbo
Dagens klädsel: blå cheapmonday, linne, cardigan
Dagens händelse: absolutly nothin'
Dagens vill ha: skor, skor, skor!
Dagens drog: musik, det har gjort min dag!
Dagens tråkigaste: att det kommer folk, jag orkar inte.
Dagens finaste: alltså, svårt val.
Dagens köp: ingenting!
Dagens mat: frukost & frukt
Dagens mående: chill
Dagens önskan: att det blir måndag & stockholm!

image231

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0