you're my wonderwall

17:40

Fortfarande bästa låten genom tiderna, oasis - wonderwall, ere någon som inte håller med så då jäklar alltså. På tal om bra musik, jag tog bort min musikspelare då jag antar att de flesta utav er bergis har hatat mig då någon skranglig - dock underbar - musik börjar spelas så fort ni klickar er in här. Så, ja. Jag tog bort den. Kanske kommer upp igen. Men tog bort den för nu.

Är på lite bättre humör nu än för några timmar sen. Avreagerade mig lite med bra musik under bussresan hem & filmen This Is England hemma i soffan. Fint att tillbringa en fredagseftermiddag på det viset.  Mamma kom hem med ett nya påslakan till mig också. Svartvita & fina. Så nu kommer jag sova snyggt också. Planer för kvällen smids på, men har inte riktigt kollen på allt än.  Inte koll på allt nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0