you say what

23:30

HAHAHA, har glömt berätta en lagom rolig grej som hände idag! Detta är ett samtal som jag fick på mobilen idag, läs igenom noga.

Martina - Ah, martina.
En snubbe - hej, detta är magnus från mix megapol.
Martina - öh, ja hejsan.
En snubbe - säg det och vinn!
Martina - ... säg vad? jag har ingen aning. vadå?
En snubbe - är du säker?
Martina - men ja, vadå? jag vet inte.
En snubbe - det var synd, du gick just miste om 1000 kronor! 
Martina - NEJ? Vadå? Seriöst? NEJ!  *idiotförklarad*
En snubbe - tack och hej då.  

Antingen var det verkligen en Magnus från Mix Megapol som ville höra "mix megapol, den bästa blandningen mellan igår ... "  något sånt där jävla skit från den där jävla skit radiostationen. eller så var det någon dryg jävel som busringde till mig och jag kände mig allmänt töntig hahaha!   så, dagens fundering - gick jag verkligen miste om 1000 jävla spänn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0