will it be like i want it

20:15

Ja, och så var måndagen slut. Jag satt uppe till halv tre inatt och kunde inte sova, satt och kollade på en film istället. Tänker inte avslöja vilken då ni kommer håna mig mer än vanligt, haha! Men nåja, kunde sova efter ett tag i alla fall vilket var bra. Drömde underbart.

Har suttit och skrivit minst 10 sidor dagbok nu, var bara tvungen att få ut allting som finns i mitt huvud en stund. Det var skönt. Även om det fortfarande surrar runt en del onödigheter där inne. Har för övrigt haft en riktigt crappy dag, skulle behöva en miljon varma kramar & snälla ord just nu. Egentligen har ingenting hänt, men det är just grejen. Jag är så missnöjd med allt just nu. Inte bra. Måste rycka upp mig tycker jag allt.


Kommentarer
Postat av: milk

åh skönt att skriva dagbok! svar:
man kan hitta jättefina satinjackor på mitt jobb american apparel på götgatsbacken. bästa tshirtarna med tryck hittar du på weekdays second hand och beyond retro!

2008-02-04 @ 22:18:43
URL: http://imilk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0