well... yes

16:35

Kan jag ha haft en bättre dag eller!?  Det var varmt och soligt hela dagen förutom sista halvtimmen, lagom bra backar med lite för mycket is i vissa men herrejösses det var en riktigt nice dag. Och nej, detta var verkligen inte mitt sista bjurs-besök i år. Kom underfund om att jag ska ju faktiskt till Idre med danskarna senare om några veckor. Sen får jag & Bella besöka backen snart igen, hon var grymt sällskap om man bortser att jag ser ut som en nörd bakom henne... öh, lååååångt bakom henne hahaha!  Men kul i alla fall.

Är trött, men det blir dansträning senare ikväll i alla fall. Sen ska jag nog ta ett fotbad & bara mysa hela kvällen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0