thank you, thank you, thank you

22:30

Nä, blir ingen tidig kväll nu heller. Men jag har klurat ut en grej, har inga vetenskapliga bevis men det är ju gaaaanska trovärdigt när det kommer från mig säger vi.  Om jag inte sover särskilt många timmar, ja 5-6 timmar på en natt kanske, så sover jag inte lika många timmar djupsömn. Då drömmer jag alltså mer! Och det du drömmer bestämmer du ganska bra själv innan du somnar. I alla fall jag. Ah, ah, håller ni inte me mig?

Lite tänkande där alltså. Har mest suttit och ritat ikväll till musik, det är så jävla avkopplande. Inte för att jag ritar snyggt eller så, det blir mest skisser och det är så jävla nice. Något mer ni inte visste om mig kanske! Tack & god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0