tell me, tell me, tell me everything

17:35

Äntligen fredag.  Bra början på sportlovet, ah bästaste (och det finns ingen sådan böjning på ordet bäst, så fatta bra) grejen att säga just nu, sportlov. Det ligger bra över tungan ska du veta, haha!

Tog en sväng med A upp till stallet för att hälsa på currie, länge sen man mötte den snyggingen må jag säga. Nu ska jag få skjuts in till stan och sen ta bussen ut till landet (sundborn) tillsammans med några tjejer ifrån klassen. Myskväll på hög nivå med singstar, som jag för övrigt inte förstår den roliga humorn i!  Det är verkligen inte min grej, inte ikväll i alla fall. Andra kvällar, ja, men inte ikväll hahaha! Tråkiga tjejen. Ah, sen får vi väl se vad som händer. tack & höj

NOSTALGI?  Alltså underbar låt, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0