tada-dada-dada-di

23:15

Tusan också, inte ännu en sen torsdagskväll. Illa martina, illa!  Mina små traditioner om att komma sent varje fredag till den otroligt, onödigt, långa svenska lektionen vi har. Läraren börjar bli van & det är inget gott tecken tyvärr, höhö, så ska tvinga mig upp imorgon vare sig huvudet säger sova,sova,sova!

& ni får ursäkta att jag skriver tragiska, negativa och väldigt djupa inlägg. Har haft en tuff vecka. Men nu är det nya tag! Skit samma om ingenting fungerar som man vill, det spelar ingen roll om allting inte faller på plats med en gång. Det är sånt som inte ska märkas liksom. Så; hej, jag heter martina & jag är en ryslig optimist! have a nice night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0