it's my heart you're stealing

13:40

Känns som en riktigt bra dag med sina plus i kanten, en riktigt chill söndag med andra ord. Satt och diskuterade veckan med mam&pap, det blir inget Jimmy Eat World för mig. Det är ett stort jävla minus till den här veckan, men, jag kommer antagligen åka ner på fredag och plåta mitt bildarbete en hel dag. Glädjerus av att få åka dit! Hinner nog med lite shoppning där om jag speedar på mina fötter och hinner med allt min kamera ska få ta del av. Älskar den staden, hoppas på fint väder också annars går allt åt helvete haha!

Dagens planering i övrigt är att plugga svenska, måste skriva uppsats vilket är ganska tradigt. Men först ska jag lyssna på bra jävla lycka musik & fräscha till mig samt städa till mitt rum! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0