it hurts

20:30

Okey, jag erkänner. Mina kvällsplaner ändrades ganska kvickt då tröttheten kom ikapp sen dagens bravader. Skippade dansen och tog ett långt skumbad istället och bara myste i en timme eller mer. Känner mig jättefräsch nu i min Henke-tröja och ska strax krypa ner i sängen med datorn och kolla ett avsnitt av One Tree Hill. Bra slut på en bra dag. Att vara singel är inte så fel ändå, även om det skulle vara underbart att gå och lägga sig med någon annan än sin katt för en gångs skull... men fan. Det är nice. Imorgon är det fredag, och ja, min pappa kommer hem! Jag har saknat honom den här veckan kom jag fram till idag.

Vi hörs en annan gång, hoppas ni har haft en bra dag ni med! n i g h t y


Kommentarer
Postat av: elso

ih känner precis som du älskling. min pappi kommer också imorgon!

2008-02-14 @ 22:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0