14:45

Vädret idag är utom underbart! Det är helt otroligt skönt ute i vårsolen som är glatt välkomnat till detta lilla land må jag säga. Ska ut och läsa Cosmo ute i solskenet om en liten stund innan den försvinner för dagen. Men innan dess måste jag torka golv i hela huset, gah, inte roligast i världen men med en iPod och snabba vändningar så går det nog ganska kvickt haha! Plåtade Frida & David idag, det var roligt! Ska försöka redigera lite idag om jag hinner, hoppas det blev någonting bra! :)  Men nu - mot moppen!

Hawk Nelson är för mig ett grymt bra poppunk band. Jag tänker på American Pie och våren när jag hör deras musik, haha! Det där med våren sitter ju faktiskt riktigt bra till just nu, så ta och lyssna lite vetja. :)



Kommentarer
Postat av: lisa K

klicka in på min blogg, säljer
kläder för jätte låga priser.. vill du
ha en något nytt för 15 - 50 kr ?? =)

2008-02-28 @ 14:55:34
URL: http://balisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0