struntsamma



Dagens bloggning har väl varit sisådär lagom tråkig som alltid, egentligen förstår jag inte varför jag inte bara raderar skiten, hihihi. Men sen inser jag att det är alltid nice att skriva av sig & sådär när man har tråkigt. Vilket jag har, så jag bjuder på en dagens & en riktigt jävla bra låt.

Dagens humör: trött, trött, & åter igen trött
Dagens klädsel: mjukisar, vitt linne, fredyperry tröjan
Dagens frilla: haha, skrattretande tofs
Dagens planer: jobba, & bara ta det lugnt för mig själv
Dagens puckon: de som köpte vår takbox idag för 1200 pix. 

Dagens låt: terra naomi - say it's possible.  klassiker!
Dagens vill ha: kläder! stockholmsresa, nu på momangen tack!
Dagens tråkigaste: att jag kommer trycka i mig en ben&jerrys ikväll. antagligen.
Dagens finaste: ord från människor som bara gör mig så glad!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vet! FÖRLÅT FÖRLÅT :( Nästa gång! Ska upp dit igen i höst och då ska jag fan i mig förbi ;)

2008-08-04 @ 21:59:31
URL: http://holmenkollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0