sommar.

Sammanfattning sommaren 2008


- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
ja det kan man säga

- dog någon som stod dig nära?
ja, men vi stod inte varandra nära tyvärr

- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
jaao

- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
skolavslutningen, det var så sjukt roligt

- största misstaget?
jag försöker glömma mina misstag

- har du varit sjuk eller skadat dig?
ja lite grann då kanske

-Bästa köpet?
jag har många bästa köp!

Vad spenderade du mest pengar på?
allt och ingenting!

- gjorde någonting dig riktigt glad?
absolut

-vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
im yours - jason mraz

-va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
gladare tror jag faktiskt, haha,  men svackorna fanns.

- vad önskar du att du gjort mer?
tränat helt klart

- vad önskar du att du gjort mindre?
ätit, festat och rökt

- hur tillbringade du midsommarafton?
ähm, jag minns faktiskt inte haha!  någonting gjorde jag i alla fall!

- blev du kär i sommar?

nej, inte kär inte.

- hur många förhållanden?

inget

- favoritprogram på tv?

har inte tittat mycket på TV i sommar

- bästa boken du läste i sommar?
jag läste om harry potter-böckerna och ja, jag gillar dom galet mycket

- största musikaliska upptäckten?
Afasi & Filthy, men många, många mer också!

- något du önskade och fick?
inte direkt faktiskt.

- något du önskade dig men inte fick?
ja, det har hänt

- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
vet faktiskt inte, haha, har för mig att jag träffade Bella eller något

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
 antagligen

- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
chill och så vidare

- vad fick dig att må bra?
mina vänner

- vem saknade du?
alldeles för många!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0