scared.

Fredag, äntligen fredag! Känns bra med första helgen när skolan börjat, det ska bli ganska gött alltså om jag får säga det själv.  Inleder med lite krök ikväll, har ingenting större planerat så vi får se vart allting slutar & sådär. 

I skolan gick SP2C upp till skuggarvsstugan mitt ute i ingenstans -  och det var inte cool eftersom att jag vaknade med världens träningsverk, på riktigt, den värsta man kan få! - och det var drygt som fan helt enkelt.  Sen blev det en runda på stan, & så har jag hunnit övningsköra lite grann.  Nu har jag i uppdrag att börja städa men jag är otippat nog inte direkt sinnad för den biten. 


& allting är plötsligt mycket dåligare
för att du inte finns hos mig längre.


Kommentarer
Postat av: amanda

vi fick också gå en bit första veckan. hade världens träningsvärk i skinkan dan efter. uh.

2008-08-23 @ 15:34:58
URL: http://amndab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0