lista

Ni vet varför jag har denna lista, så ni kan antingen läsa igenom mitt tidsfördriv eller klicka er vidare. Jag snodde den för övrigt av Emma, puss&godkväll.

DAGENS:
Klädsel: olika typ hela dan. just nu; underkläder + tischa
Frisyr: utsläppt
Låt: weatherman
Tv: The Wedding Date
Vill ha: lycka
Sjuka: att jag inte kan cykla till stan & tillbaka utan att möta någon jag absolut inte vill möta. hehe.
Tråkigaste: typ det mesta.
Roligaste: ben&jerrys idag istället.

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
hm, måste ha varit bella
Såg dig gråta: jag vill inte visa någon när jag gråter.
Fick dig att gråta: en dröm? eller just den personen, ja.
Fick dig att börja skratta:
mamma
Du gick på bio med: ulrika mah lilsis
Du gick på stan med:  ulrika
Skickade ett e-mail till dig: vet inte, msn strejkar.
Skickade ett sms till dig: pappa med news från USA

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det:
äh han var aldrig min pojkvän
Bråkat med ditt husdjur: jag vinner alltid
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: ja faktiskt.

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att förlora min familj & spindlar. jag hatar spindlar.
Vart vill du gifta dig: jag vill ha sagobröllopet.  spelar ingen roll vart egentligen.
Vem ogillar du verkligen: hehehe.
Varit kär: men ja.
Kör du bil: ja, & jag är så jävla bra.
Har du ett jobb: jajemen.  ledsagare-sommarjobb & ungred. som ligger på hyllan över sommaren.
Gillar du att ha folk omkring dig: ibland, men jag behöver min ensam-tid också.
Är du ett hälsofreak: nä, ett matfreak numera.
Är du ensam nu:  ja!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: de jag lyssnar mest på eller de dåligaste jag vet.

FAVORIT:
Rum i huset:
mitt eget.
Typ av musik: hur lång tid har du över?
Parfym: tough one.  just nu använder jag Paris Hilton's Can Can, haha!
Månad: maj, juli, augusti, december. tror jag.
Mat: sallad, alla slags sallader!  och tonfisk är gott.
Dricka: vatten. eller loka/ramlösa om vi ska lyxa till det lite.
Godis: nja.  naturgodis kanske?
Tidning: cosmopolitan, Elle, CHIC... etc
Film: ahmen jag är sämst på att komma ihåg bra filmer. The Notebook kanske?
Skådis: Stellan Skarsgård är så jävla cool.
Djur: ähm...

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
faktiskt inte.
Köpt någonting: mhm!
Varit sjuk: nä inte direkt
Sjungit: lite kanske
Sagt "Jag Älskar Dig": i text, ja.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: inget jag funderar på.
Träffat någon ny: nej
Saknat något: pappa!
Kramat någon: tror inte det.
Kissed someone: nej
Ätit: ja tyvärr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0