21:16

Det känns ganska jobbigt att inse att du inte längre finns där för mig. Det är väldigt irriterande att inte veta orsaken till varför du aldrig hör av dig. Ibland kan jag vakna och se ditt ansikte framför mig. Då är det ännu tuffare att faktiskt förstå att du aldrig mer kommer säga de små orden som betydde så mycket för mig. Fan.


Nä du vet, inga planer för kvällen och nu har jag gått in i en sån där timme där jag är så förbannat sur på allting haha! Så då får jag skriva lite, klaga lite och bara dryga mig lite. Men jag hör ju inga klagomål här - jag hör ingenting alls från er (!!!!!!!). Hihi. Men det e tjill. 


Kommentarer
Postat av: essa

jag läser hela tiden!

2008-04-12 @ 13:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0