21:00

HEY EVERYBODY!  Kan börja med att berätta att dessa dagar har varit riktigt lärorikt. Massa engelska - eftersom att danska är komplett omöjligt - förutom de små orden vi försöker lära oss, haha! Men riktig underhållning är ju faktiskt att höra en dansk försöka snacka svenska, t ex Sex laxar i en laxask. 

Så, vad har hänt?  Igår var det partaj och ja, danskarna är helt wild and crazy. Veckan i Danmark kommer rocka & vara så jävla slitet. Men det är så det ska vca.  Nåja, åter till saken. Fest igår och det var så otroligt roligt. Lärde mig ölstafett och det var lite icebreaker egentligen.  Idag därremot var vi alla ganska slitna, svenskarna är inte lika härdade som danskarna - men vi vann i den lilla landskampen i innebandy! Det var grymt.  Imorgon åker vi till Idre och jävlar, det ska bli roligt. Kommer berätta mer om det sedan antar jag & förhoppningsvis kommer det mycket bilder haha!

Elsa, nu ska du få höra!  Min dansk heter alltså Martine och hon är jättesnäll - schysst tjej som verkligen kan få en att skratta av alla historier och grejer.   De andra danskarna är också väldigt nice & ja, jag klagar inte på att umgås med dem 24/7 haha! Jag överlever grejen liksom trots allt.

Har packat en massa ikväll & ska ladda in musik i min iPod så vi har något att göra under bussresor etc. Har en riktigt kul tid i alla fall, så nu vet ni att jag lever! Puss på er


image250

Kommentarer
Postat av: elsa

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

2008-04-04 @ 08:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0