18:20

Eftersom att jag inte äger ett par fungerande hörlurar till min iPod sitter jag och dunkar musik hela eftermiddagarna vid datorn eller går runt med min iPod & ett par ytterst gamla klumpar till 'hörlurar'. Tragiskt. Men min lillasyster hade ju faktiskt sönder mina förra, så hon får köpa ett par nya åt mig. Snart. Nu. Fort!

Datakunskaps'provet'  ,om man nu kan kalla det, gick bra tror jag. Vi kunde fråga läraren om hjälp samt ens polare som satt i andra hörnet av klassrummet om hjälp men det hör inte till saken. Ett bra betyg på det där skulle sitta fint just nu.

Tja, nej, ingenting nytt annars. Jag längtar fortfarande till Danmark & min dator är fortfarande segast i världen. Gånger puffar och stjärnor. Det är alltså svårt för er att slå. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0