stop & stare, the way you look at me

19:50

Hejsansvejsan, hemma & superförbannad över att jag möts av snöoväder som välkommen-hem-till-denna-skitstad idag. Hade inte varit fel att få fint vårväder istället. Men ska då inte klaga allt för mycket. Hade en u-underbart trevlig vistelse nere i Stockholm, som vanligt, och fick med mig tröjor från Monki, vårskor från Vagabond (ska beställa ett par fantastiskt snygg-fula blommiga därifrån snarast också som inte fanns i stl i butiken!) samt ännu ett nitarband & halsband. Spanade på en marinblå satinjacka från Vila idag också, 560:- för den godbiten. Så jag skippade den. Ångrar mig nu. Ångrade mig redan ute på parkeringen när vi skulle åka därifrån, jävla skit också. Funderar på att beställa där med. Vi får kolla möjligheterna, haha!

Måste ju berätta också att själva starten på resan var inte perfekt & fin som själva vistelsen. Nänä, här ere andra bullar vi snackar om.  Fick duscha i kallvatten halv 6 på morgonen, hinner med buss&tåg mot borlänge men får reda på att vårt tåg till Stockholm är i Mora på grund av lokfel. Förbannad som en gnu får vi vänta i två timmar på Borlänge Resecentrum med en hel hop andra resenärer som vill till huvudstaden. & ja.. alltså jag är inte trevlig vanligtvis på morgonen heller så ni kan fundera ut mitt humör där utan information av ersättningsbussar etc. Men till slut satt vi på ett tåg kl. 10 bort från Borlänge. Ståbiljetter men vi hittade utfällbara stolar vid bistron haha! Tack & lov för det.  Sen kom vi fram runt halv 1 och shoppingen började! Suuuveränt må jag säga.


Ont i fötterna just nu, men det hör till. Det blir myskväll med GossipGirl och I Huvudet På Gynning tror jag allt, låter inte helt fel i mina öron!  Sen har vi ju gjort en massa fina fynd i Stockholm på bokrean så jag läser just nu en grym bok! Har egentligen en engelsk-bok uppsatt på "att läsa snarast" eftersom att vi ska göra en bokanalys i skolan, men va tusan det får vänta till sista minuten som vanligt.

Långt inlägg, så nu ska jag bespara er! Tack & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0