hands held high into the sky, so blue

18:10

Sitter och slöritar igen, så sjukt nice!    Har blivit helt down för att jag inte är i stockholm just nu, på väg mot Debaser, men jag får bara försöka sluta tänka på det. Fan jag låter som värsta nörden som inte har något liv förutom JEW, liksom. Skärpning! Jag måste ju åtminståne försöka vara lite cool.

Tänker: på min sovmorgon imorgon, planera busstid?
Känner: mig lagom sliten efter bara två dagar på nya veckan.
Tycker: att alla borde ge varandra en semla eller två idag.
Vill: så oerhört gärna se jimmy eat world ikväll. sucks big time.
Ska:  köra järnet på träningen ikväll!
Borde:  skriva på svenska-uppsatsen om jag vill ha betyg
Måste: komma ihåg specialidrottslappen!
Hoppas: att helgen blir bra. på alla sätt och vis.
Längtar: efter att få en varm kram i vinterkylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0