11.05.03

efter att ha tagit taxi till sydney international airport, slängt underkläder & två fripassagerare aka kackerlackor från min väskas övervikt, springa i panik, missade nästan planet med en minut, flyger till singapore, bryter nästan ihop där av längtan tillbaka, flyger till london, dör av jetlag, flyger till sverige, träffar pappa över en overklig fika, förstår inte svenska, tar tåget till falun i första klass (thanks dad!) och möter mamma, harley och lilsis. så. sjuk. känsla! åker hem, får lasagne/sallad/kladdkaka/vinegum till middag och det känns som att vi aldrig lämnat. elina, linda, sara och karin våldegästade mig en stund och det var fint!

vaknade 6:00 imorse, pigg som en lärka, mamma tvingade mig att gå till sängs igen, vaknade nu vid 8:00 och har gjort världens brakfrukost! helt sjukt att ha ett kylskåp igen, no kiddin'! försöker att fokusera på det positiva och inte dö av hemlängtan för tillfället. :) sov föresten som en GUD i min säng, det mina vänner, är nog det jag saknat mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0