11.06.15

efter jobbet igår ville mina fötter bokstavligt talat falla av från mina nyinköpta, billiga, tygskor och min ben var lika skakis som efter fritt fall när man precis fått in längden. men första jobbpasset på nio timmar var avklarat, trots regnet och nervositeten gick det riktigt jävla bra! alla jag jobbar med är helt fantastiskt softa och även om det är slitgöra så trivs jag redan!

nu sitter jag på vår uteplats med andra koppen kaffe, gick upp vid 9:45 (!!!) och tog en promenad med harley innan jag slog mig ner här med sporten och en knäckemacka. lyssnar på överdrivet skön musik som Deportees – Under The Pavement- The Beach och Moderat – A New Error - det enda som saknas är solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0