11.07.07

  • insåg efter ett samtal med mami att jag har överdrivet mycket kredit:skulder efter australien, hi5!
  • min lön som kommer imorgon är på cirkus 500 spänn. ett pass mina vänner, ETT pass. längtar till nästa månads lön.
  • ser framemot lördagen: mampap har inflyttningsfest med fett mycket folk. deras första fest sen nyårsafton för 1000 år sedan, det kommer spåras, drickas öl & jag kommer ta kort på bedrövligheterna. kan bara bli helt fantastiskt roligt.
  • jobbade andra arbetspasset igår, det gick fett.
  • jobbar fram till lördag, både + och - då det betyder pengar men även svett utan dess like. det är varmt mina vänner, väldigt varmt att springa runt där.
  • har efter en månads vakna-5-på-morgonen-för-solen-går-upp äntligen en rullgardin. guds gåva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0