11.01.30

händelserik helg utan tvekan: började fredagen, drog några drinkar på Melbas, fortsatte med öl och vattenmelon till middag på vårt hostel, sen var det ladies night med free drinks @ Bamboo Club så varför inte? mer drinkar där för att sen dra till MyBar och dubstep:night, gick loco och hade så jävla roligt. men sen skulle vi hem, så vid 1:00 am var det sovdags i med att jag skulle börja jobba 05:30. men nä, vi efterfestade across the street istället, gick aldrig till sängs utan gick istället li-iiite berusad till jobbet. värsta timmarna i mitt liv när jag nyktrade till. men värt. blev utgång igår också efter att ha sovit efter jobbet, helt crazy men redigt kul!

idag: REHAB. det behöver jag, har sovit runt 12 timmar på tre dygn så det sitter väldigt fint med tidig läggdags. la-aaatero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0