11.01.05

chillday med bland annat jobb, aggressioner och 5 minuters spring i ösregn för att komma hem. ligger och lyssnar på the tallest man on earth, gillar livet och ser bara mer och mer framemot allting. trots att jag gjort av med nästan alla mina pengar, saknar peeps, fortfarande röker även om jag inte borde, saknar min telefon som jag lyckats vaska osv. så älskar jag att jag är i australien. helt jävla fantastiskt.

alla christmas/newyears gäster på vårt hostel har åkt, vilket är tradigt, de nya är ganska trista. amelie och jag planerar allt mer på resterande tiden här i aussie, ser allt bättre ut det med. nu: kvällscigg tillsammans med regnet och fight club efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0