10.10.03

fint förkrök hos sara. in på ett i princip tomt rådis. köpte öl. linda blev överlycklig när hon hittade tvspels:kontroller, varav en fungerade, men vi spelade glatt ändå. dansade fult. bad på mina bara knän till linda för att få tillbaka min mobil som hon hade vårdnaden om igår så jag inte skulle rape:a den som sist/jämt. min glugg blev uppmärksammad tre gånger igår av tre olika personer. episkt. snackade en massa australien & tappade bort alla på vägen. helt plötsligt var klockan två, promenerade mot maestro aka. center of attention efter krogen. hittade elina&co, fick tag på linda som sprang som en dåre för att hinna lämna tillbaka min mobil innan jag skulle till bussen. fick tillbaka den, vet inte om det var en positiv grej, men jag kom hem safe till slut.

oj, långt inlägg. har idag bara legat i sängen & tittat på desperate housewives, ska återgå till den sysselsättningen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0