10.05.11

vilken överdrivet keff start på dagen.

efter att ha sovit max 3 timmar inatt pga min goa förkylning så försover jag mig när jag har tid på sjukhuset 09:30.  låt mig tillägga att jag vaknade 08.57.  paniken steg lika fort som jag hoppade ur sängen, drog på mig kläder, packade ner viktiga papper och sen började fundera på hur fasiken jag ska hinna upp i tid.   ringer mami och ett antal andra som innehar körkort men antingen sov de eller var upptagna.  bittert, men får skjuts av min granne som hade fulla plus på karmakontot idag, tack och bock för den!

hatar för övrigt sjukhus: men remissen för provtagning angående mina oändliga förkylningar var ett måste att gå på.  alla dessa plastplantor, fula läkarkläder, vita väggar, mix megapol på låg volym så att alla ska behålla lugnet och inte springa till närmsta utgång är tragiskt.  min provtagning var inte heller cool: de grävde i mina handleder efter en artär, dock hittade man inte min puls, positivt tecken liksom.  som grädden på moset fick jag stå ut med psykologisnack om utbrändhet, mer blodprov och så vidare. 

var där i två timmar, nu är jag äntligen hemma, utan någon vidare diagnos men nu jävlar är jag hellre förkyld 300 dagar om året än besöker någonting sådant igen.  yes.  bra, avreaktionen är över i detta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0