10.05.04

gjorde halkbana idag och det gick bra - trots att jag körde över en älg, tre dagisbarn & en fröken samt bara ville få allting överstökat då jag sov typ 4 timmar inatt pga hosta och dryg:poopie. nåväl, annars gick det bra, körkort nästa!

det mindre bra med att det bara är jag & amelie hemma atm. är att när hon smiter iväg på äventyr får jag sitta i det tomma huset helt själv.  inte cool överhuvudtaget, jag är sällskapssjuk. 

ska sätta mig ute på verandan en stund: frisk luft gör en gott, hehe.

Kommentarer
Postat av: amelie

frisk? luft....

2010-05-04 @ 21:36:08
Postat av: martina

answer:: hehehe, det vet du bruce.

2010-05-04 @ 22:45:25
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0