10.05.01

valborg i stora drag: förkrök hos mig, 702:an till stan & linda trodde vi satt på blge:bussen och ville att jag skulle fråga om busschaffisen kunde släppa oss vid rusta, etages svettiga dansgolv, promenad upp till husgården runt 02:00, stannade kvar där och hade så jävla roligt tills de stängde runt 04:30 eller något. efter det traskade jag ner mot stan, det bjöds på efterfest och jag stannade där till 13:30 idag.  

överdrivet nice kväll, nu är jag bakis och ska försöka äta makaroner.


Kommentarer
Postat av: elsa

men du! har du ett förhållande som är komplicerat? tell me all about it.

2010-05-01 @ 18:01:50
Postat av: martina

answer:: elsa, det är elina aka. idjuut som har spelat ett spratt på faceb. hon ska lida nästa gång jag träffar henne, hehehe.

2010-05-01 @ 19:52:57
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0