10.03.07

inte för att ta den här bloggen på största allvar: men ett inlägg som jag nyss skrev försvann mystiskt.  så jag sammanfattar mig kort istället - vilket ni säkert uppskattar! 

- läste igenom filosofin en gång idag.
- kollade på alice i underlandet med lilsis, alright film!
- höll på att döda en sketen liten femåring som satt bakom mig i biosalongen.  varför måste kids alltid underhålla sig med att antingen skratta/gråta/sparka på stolen framför sig under en film? han är lyckligt lottad som fortfarande är alive.
- min rygg e död efter 1 tim 48 min i biostolen, hehe, jag har för långa ben så jag måste sitta snett. undrar hur sarisbaris klarar av det...

laterzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0