10.06.06

sinnestillstånd: trött/sliten/bakis:fulhet. det är officiellt ett under att jag har överlevt denna helg. roligt, men ack lite suddigt också.

min mobil har halvt gått sönder, stänger av sig och härjar, så det skulle ju sitta fint med en iPhone eller mobil-som-fungerar snart. är något rädd också över vad det togs för bilder igår, bella hade kamera, jag hade antagligen poserna. illa & återstår att se. tippar på avtagg.

söndagen bjuder på grillat/strips/bea:sås till middag, några godisar till efterrätt och fotbolls:vm till det. inte helt fel om ni frågar mig när jag i princip levt på öl de senaste två dygnen.  men det är bara att ladda inför morgondagen, då är det mösspåtagning och fest på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0