10.01.12

imorse var det mamma som försov sig med cirkus tre timmar, hähä, det var roligt.  

fick reda på att jag har MVG i textkommunikation idag, det var helt klart dagens plus. stannade kvar i minst två timmar i skolan för att göra klart psykologin med emilie & rebecka - bra jobbat! efter det trippade jag ner på stan, träffade på marran och fasan innan jobbmötet och nu ska jag snart iväg på basketträning för första gången på typ... ett halvår.  håller ju på att bli sjuk (igen!) men nu får det vara nog.  jag blir ju aldrig frisk så jag får väl träna sjuk helt enkelt.

... och vi får se om jag avlider efter träningen av utmattning men förhoppningsvis inte, hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0