10.01.01

Känns sjuk att det redan är 2010.  Gårdagen börjades hemma hos sara, vi åt lite middag, lyssnade på 90-tals klassiker och så vidare, haha. Bra förkrök. Drog sen vidare till kopparhatten där jag beställde en öl och sen har jag ett par... ehm, minnesluckor. Dansade, kramades & pussades på tolvslaget som var över på momangen, dricka skumpa, sen fick jag tydligen för mig att överbelasta min mobil med pinsamheter, plocka ut 300 släng för att ta taxi hem men det slutade med att jag tog 701:an till slätta för att sen promenera/falla hemåt. Däckade vid fyra-tiden. Det låter tragiskt, men jag hade ganska roligt, hä.

Gott nytt år peeps

Kommentarer
Postat av: e

tihihihihi!

2010-01-02 @ 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0