10.12.23

detta har inte varit en trevlig dag, bortsett från nyheten att jag någon hittat min lur & ringt ann. so there's still hope for my bebo...
åter till bitterheten! ska sluta röka, ciggen är 95 spänn paket här och min ekonomi börjar redan sina. jag får liksom välja på cigg eller mat i framtiden, bara ett faktum, ett kefft sådant. känns som om jag förlorar en vän och ja, jag är seriös. sen alla dessa jävla kackerlackor - råkade olyckligtvis promenera förbi en så den gled över min fot som en spanjor här på hostelet gärna berättade om, sen två till på rummet, förmodligen en fortfarande vid liv under tröskeln... faktum nummer två: kackerlackor borde utrotas.

avreaktion över, shu.

Kommentarer
Postat av: elsa

hört att kackerlackor gärna kryper in i öronen när man sover.

heeeeeeehe

2010-12-23 @ 15:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0