10.12.15

lägenheten sög totalt idag, så den pratar vi inte mer om. jag & kamelia gick genom i princip hela surfers i jakt på boende och livsgnista i cirkus 5,5 timmar - men nu har vi lite bättre lokalsinne och boende i alla fall! blir på ett hostel, bor gratis i ett dorm om vi jobbar där så det är som gjort för vår (min) ekonomi. ska checka in imorgon, ingen aning om vi har internet så det återstår att se när vi hörs igen liksom.

ikväll badade jag åtminstone för första gången i aussie - i en pool - men det gillas. har ätit hemlagad middag som inte är noodles osv. GÖTT. är lite mer nöjd över livet nu när jag vet att vi har tak över huvudet för ett tag framöver. la-aaaaters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0