10.04.04

hatar när man skriver ett bra/detaljerat inlägg och så försvinner allting.  jävla buzzkill.

gårdagen bjöd på förkrök hos marielle, fest vid the phone house, rådhuskällaren och sist men inte minst husgården.  trevlig kväll trots att jag framstår som en keff rookie som ber snälla/söta/rara lindafa skjutsa hem mig mellan 2-3 någongång för att jag bokstavligt talat nästan somnar ståendes. jag är tråkig och börjar förstå meningen i sången 'martina ska hem och sova'.

soffan har än så länge varit min trogne kompanjon och ska fortsätta vara det någon timme till innan jag far iväg till moster för att äta middag. god middag, i det hushållet blir man aldrig besviken! 
helt klart en acceptabel söndag tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0