09.10.31

Vaknade för en timme sen, snart kommer moster & övriga gäster hem till vårat casa för lite pre-birthday-firande till min lillasyster som fyller 16 barre imorgon. Har lite att göra innan de kommer -  typ: klä på sig, jag sitter i pyjamas med kaffekoppen bredvid mig. ikväll: firandet av elinas 18 jordsnurr!

ps1: elina ringde inatt & sa att hon är portad på etage. jag får alltså inte röja med den ultimata pinglan på etages golv förrän nästa års nyår.
ps2: jag hade jättetråkigt igår när jag tittade på goodfellas så jag flätade hela håret, så jag ser ut som en pudel idag.

la-aaatero.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Omg, hörde om det där på radion.

Men omg, vad har Elina gjort?

2009-10-31 @ 13:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0