09.10.25

Det var bäst att träffa bigsis igår, hon är saknad och jag förstår inte hur jag ska kunna tillåta henne att ens fundera på australien när jag nästan avlider när hon bor två timmar bort med bil. Hmf.

Gårdagen bjöd på mer trevligheter: det blev snabb-krök hemma hos linda & sen etage. Till en början var det totaldött och jag undrade vad fan jag hade lagt ner pengar på, men det tog inte lång tid innan placet var fyllt och vi röjde på lilla i flera timmar. Man fick ju till och med en timme extra nu när det officiellt är vintertid, hoho. Sen fick jag smita iväg lite diskret från en situation & tog bussen hem till min säng som jag dyrt och heligt älskar.

Idag: rotsatt i soffan. Ska försöka orka mig upp på vinden och leta efter james bond. Han borde gömma sig i någon låda där. Hehe. Älskar mitt humörlösa läge right now. Latero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0