09.11.27

Woho, nu är daddy home! Han kom hem med tunn plånbok, lite mer hår på huvudet och ett många klädesplagg rikare till oss andra! Nu är familjen mårtensson nöjda & belåtna efter sin fair share of USA. Fick abercrombie&fitch parfym, så nu luktar jag sjukt gott, inte för jag gör det annars hehe! Plus en skjorta & tröja därifrån, samt adidas-tröja, en traditionell I love NY t-shirt och sjukt snygga fotografier över new york med ram. Nöjd martina, nö-öööjd martina. Mest nöjd över att ha en pappa i huset igen.

Senare ska jag möta upp elina och få mitt handsmycke, hoppas på en nöjd stund där med men det tror jag säkerligen. Annars ska det bli familjemiddag och inatt ska jag iväg till etage och jobba i vimlet. Så, bli full & tagga till etage. puh' långt inlägg. later



Kommentarer
Postat av: Bavve amin

mysig stad ;)

2009-11-28 @ 00:55:59
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0