09.11.08

Gårdagen var relativt nykter och väldigt underhållande haha! Fick avnjuta en god middag hemma hos marielle, sen taggade vi vidare till etage och skakade loss lite grann. Har nog aldrig skrattat så mycket som igår på lilla med lindafa, hihihi.  Helt allright kväll.

Idag är det farsdag, pappa fick en skjorta & frukost på säng. Mamma har bakat bullar så det luktar gott i hela huset och jag är mätt i magen, hehehe. Har inte haft någonting mer effektivt för mig idag än att läsa Eclipse. Blir nog en promenad med bigsis senare.

F.Y.I - hittade tre videos på min kamera från igår som är typ 4 minuter långa var. Hilarious! Bilder kommer inom kort.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Jättemedveten hahaha.

Men ja, jag tycker vi kör en bastunight. Kanske något att äta. Det vore något dä! Sabrinas förslag, för övrigt! :)

2009-11-08 @ 17:10:49
Postat av: fasan

hahahahaha<3

2009-11-08 @ 22:22:00
URL: http://lindafahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0