TORSDAG

Alltså, jag måste faktiskt säga något dåligt först. Jag har ingenting att göra längre. Vad hände med mitt så kallade liv?

ANNARS DÅ, jo det är götte. Är lite trött bara. Men har tränat idag. Det är bra. Sen trallade jag hemåt för att läsa klart min bok - snipp snapp slut liksom, jag saknar det redan. *märk-hinten-av-att-jag-är-en-nörd*

Näfan. Har ingenting mer att säga. Fick en utmaning om att lista 10 ting jag ser fram emot. Varsågoda!

1. frankrike i april, OK, fett läskigt men mycket väl godkänt
2. våren, då får jag köpa nya vårkläder och dansa runt i ballerinas
3. sommaren, hallå finns det något bättre?
4. peace&love - jag säger bara the kooks
5. cypern i augusti med tjejerna, det kommer röjas, och solas också såklart........ he he he
6. efter en ny cykel, brunte är fortfarande lost
7. lite framgång från min sida
8. ...
9. ....
10. .... alltså jag borde verkligen bli mer optimistisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0