ONSDAG

Åkte till skolan i bra tid imorse, trots stora övervägningar på att ta en liten extra sovmorgon över idrotten, och möts av vadå? Jo, idrottslektionen är inställd. Så vi får helt enkelt sitta i bibblan i ca en timme innan vi kan gå till naturkunskapen - som vi sen får reda på är också inställd. Götte. Efter svordommar och aggressioner tog jag mitt pick&pack och drog hem. Har sen dess skrivit klart engelskauppsatsen - äntligen lite freedom - och så har jag läst några hundra sidor i min twilight-bok nummer fyra. Den är så jävla bäst, har blivit en sån där nörd igen som sitter och läser på bussen och i skolan.

Ikväll smiter jag och sirrorna iväg på bio - Bröllopsduellen. Vi är just nu de enda som ska på den visningen, så vi kan tjilla galet i en tom biosalong ikväll. Inte helt fel. Tjatja

Kommentarer
Postat av: Elsa

HHAHAHHA, du skulle SÅÅÅ inte palla gå human.

och bröllopsduellen måtte ju suga.

sett män som hatar kvinnor? asbraaaa

2009-03-11 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0