je vais partir en france - trés, trés nerveuse mais c'est assez drôle aussi. oui, oui, c'est deux jours...


Tjenamors! Har ju inte direkt varit på blogghumör då mitt liv är lite upside-down och inte riktigt styrs som jag vill, men nåväl. Om två dygn lämnar jag landet och åker till Frankrike. Av alla ställen liksom! Ska way-up-north till Fourmies och driva omkring där med en massa fransoser - blir nog inte helt fel det heller! Hörde idag att det är 18+ grader med sol där också så det blir vårkläder och vårskor som packas ner imorgon!

På tal om imorgon - då ska jag förresten äntligen få klippa&klistra lite i min risbuske till hår. Det ska bli najs. Jag säger tack och adjö till min utväxt och slitna toppar. Ingen kråka som åker till France alltså!  Pussva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0