09.07.26

Jag har blivit så lat under den här veckan, helt klart. Det har bara varit party, mat och sällskap utan dess like. Men det är gött det med. Dock börjar jag sakna mina föräldrar då jag har lite problem med maten i kylen - det är ganska länsat sen i fredags. Får leva på makaroner och så. Och att mitt bankkort inte fungerar, banken är stängd på söndagar, och mitt nya kort trillar in någon gång nästa vecka = i've got no cash = jag har inget annat val.

Hur som, låg kvar i sängen till 2 idag, sen åt jag makaroner (!) till frukost och pratade lite med amsen. Hon är saknad, hoppas hon pallrar sig till Falun på tisdag den förkylda saken. Senare idag kommer nog Elina & Sara hit, då ska vi fira sista dagen i frihet hemma hos mig eller något. Blir nog superb. Nu: duschen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0