---

Helg igen & det känns både kanon och förjävligt.  Igår var det fika på kopparhatten med fasan, marielle & sara och idag gick jag upp kl. 07:30 för att åka iväg på bortamatch i Bollnäs. Jag var trött som ett as, men dock väldigt roligt att få slåss lite på plan. Imorgon har jag ett berg  (no kiddin' här alltså) med plugg att ta itu med, därav den förjävliga delen av helgen.
Nu ska jag göra min middag - sallad såklart - medan resten av familyn äter äcklo-musslor. Sen kanske jag sätter mig och fortsätter läsa bok nummer tre av Twilight-böckerna som jag är fullkomligt besatt utav. Har varit olidligt nördy & läst minst 1200 sidor på endast ett par dagar. Och det är faktiskt något!  hejsvejs


Kommentarer
Postat av: ame

musslorna var faktiskt GODA! du får minuspoäng i vuxenhet nu.......

2009-01-25 @ 12:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0