i can move all your things around when we stand alone by the side of the road. even when the streetlight catch me.

Jaha, tidigt imorse tog Cloé och övriga franskabesökare sitt pick & pack för att återvända till Fourmies. Upp vid kl. 6 för att sen ha ett sentimentalt hejdå på tågstationen vid halv 8. Råpluggade till ett spanskaprov som var första lektionen och har i princip sovit igenom resterande dagen. Är tröttare än tröttast och vill bara lägga mig och sova. Men först ska jag åka & handla lite med mamma och försöka rensa upp alla mina grejer som numera bor i ett hörn i A's rum.


Kommentarer
Postat av: Elsa

JABBADABBADOOOO!

Klart jag vill ses babe. Vi får boka in någe, jag har en snygg vän till viktor som söker sällis. HEHEHHEHE!

men vi hörs framöver. måste hälsa på i eran lägenhet. vilka ska dit osådär? puspuss

2009-02-19 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0