mister blue sky

Botten känns fan inte bättre än toppen när man väl fått smaka av glasyren.

Idag är jag lite mer levande & funderade till och med på att göra någonting men nä. Riktigt så pigg på livet är jag inte än. Det fick bli till att baka kladdkaksmuffins med lillasyster som mer liknade smet efter ugnen än före. Goda hursom säger jag. Ikväll ska jag åka iväg på basketträning & säga hej till laget som jag inte träffat på typ år och dar eftersom.. ja, jag har alldeles för många förklaringar så det skippar vi.

Mmm. Annars står kycklingarna fortfarande på den gula duken i köket & alla nyser så det står härliga till. Bellsibells kom hem från NYC häromdagen så jag fick prata med bruden igår trots att hon säkert bara förstod hälften av mitt krax! Tack och hej för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0