everybody talks about the simple knowledge

Yes, nästan två dagar senare är jag lika sjuk fortfarande. Kråkan bor kvar i kvisthalsen & vattenfallet i näsan har inga gränser! OK, äckelvarning på den där meningen. Men det handlar om att ni ska leva er in i hur dåligt jag faktiskt mår.      ... funkar det?

Mamma köpte hem Gossip Girl böcker till mig - ytligheten ger mig näring som jag missar ute på stan - samt att jag har läst en heroinist självbiografi. Plus att jag har tittat på filmer. Både Twilight och Harry Potter.  Och ätit abnormala mängder yoggi. Gott, men inte normalt. Jisses, nu måste jag kvickna till.

Jag hoppas solen kommer tillbaka när min hälsa gör så! Det vore götte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0