spies.

vaknade klockan ett idag, otippat värre, och gjorde så att jag fördrev dagen i pyjamas tillsammans med lite filmtittande.  kollar igenom alla fina stockholmsbilder just nu & oj så vackert det är! Ni ska minsann få se!  Som sagt så kommer det bilder & filmer! :) 

& så ska ju min dator skickas iväg på service nu i typ två veckor så det blir noll bilder efter denna dag tror jag.  varken på bilddagboken eller bloggen, örk säger jag till det, men förhoppningsvis vill min dator fungera som en dator efter den tiden och inte som en stenklump.

snart börjar gossip girl på tv & jag ska inte göra annat än att titta på det och hosta lite till.  Javisst, marielle den fina tjejen har smittat mig totalt så jag är dunderförkyld nu, haha! Inte cool, men så kan det gå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0