självklarheten.

Sov hemskt inatt, vaknade och hade feber och mådde allmänt bajs.  Jag älskar mitt liv.  Mår dock bättre nu, febern har förhoppningsvis försvunnit lite, och jag ska bli frisk nu.  Nu, nu, nu!

Fick lönebesked idag, det blir runt 5500:- denna månad vilket gör mig lite gladare! Beställde nyss ett par nya shoes från Nike för 1300:- vilket är dyrt men aldrig fel med lite nya shoes när ens andra trillar isär. Mobil kommer också denna månad, och säkerligen lite annat.  Fint det. 

A är glad på mig igen efter ett dygn utav irritation, så hon kom hem med senaste Elle till mig.  Mmm, lovlie!  Så nu ska jag ta en dusch, pigga till mig lite, och sätta mig ute i solen med en filt och läsa denna underbara tidning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0